Het is bijna zo ver!

30 maart 2013

• Het diploma is binnen   Check!
  • Het uitzwaaifeestje is geweest   Check!
  • Alle benodigde reisspullen inclusief inentingen zijn gehaald   Check!

Het aftellen is allang begonnen, maar het besef is nu daar, ik ga op reis! Vanaf maandag 1 April ben ik drie en half maand ganz allein de andere kant van de wereld aan het ontdekken. Mijn plannen? Ik vlieg aan op Sydney, dan ga ik naar beneden, Canberra en Melbourne zoals het nu lijkt. Twee weken later vlieg ik naar Nieuw Zeeland en ben daar drie weken. Vervolgens vlieg ik weer terug op Sydney en reis langs de oostkust naar boven de zon tegemoet. Als afsluiting vlieg ik anderhalf maand later naar Shanghai, China, om familie te bezoeken. Alle tickets zijn geboekt en de visa is geregeld. Voor de rest weet niet niet precies hoe het gaat lopen en wat ik ga doen en beleven, maar drie dingen weet ik zeker:

1. Ik ga dit weer in Nederland niet missen
  2. Ik ga er ontzettend van genieten
  3. Ik ben een ervaring rijker wanneer ik terug kom

Ik wil de mensen nog even bedanken die op mijn feestje waren vrijdag, ik heb een hele leuke avond gehad!

Voor als ik je niet meer zie vandaag of morgen, tot over drie en half maand!

1. Anne-Maartje:
    Hey meid,

zo jammer dat ik je feestje gemist heb!! Ik was er in gedachten een klein beetje bij;) en met mijn naam op het kaartje en de kleine bijdrage voor je mooi reis!
    Heel veel plezier schat en tot over 3,5 maand. Hoop dat je het erg naar je zin gaat hebben en een hele ervaring mee naar huis neemt. Wie weet kom je over je fobie heen;)

Xx Heel veel plezier!!! :D
  2. Gerrit:
    Hey! Heel veel plezier! Ik ben net weer terug en dat valt niet mee! Haha
  3. Erna veening:
    2 april 2013
    Hey laiverd,heel erg veel plezier en geniet,wij gaan je verhalen lezen.
    Pas goed op jezelf,veel liefs Erna.